«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

فرایند رویداد «رج» چگونه است؟

  • کد خبر: ۱۴۶۶۳۲
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
فرایند رویداد «رج» چگونه است؟
رج می‌خواهد انسان رسانه‌های توانمند (بالقوه و بالفعل) برای تقویت هویت محلی را انگیزه بخشی کند.

شهرآرانیوز - برای هم رسانی و شکل دهی به گروه یا بلاگر‌های محلی به فرایندی دقیق با محتوا و درعین حال ساده سازی شده نیاز است. این رویداد از «شناسایی» شروع می‌شود، با تولید محتوای رسانه‌ای محله‌ای ادامه می‌یابد و به تشکیل گروه رسانه‌ای محلی برای کار مستمر ختم می‌شود. در بخشی دیگر، رج می‌خواهد انسان رسانه‌های توانمند (بالقوه و بالفعل) برای تقویت هویت محلی را انگیزه بخشی کند.

با این تفاسیر، رویداد رج برای رسیدن به هدفش یعنی شناسایی و حمایت از گروه‌های رسانه‌ای محلی چهار مرحله را طی خواهد کرد.

انتشار فراخوان و نام نویسی

برگزاری دوره آموزشی و گروه بندی

تولید محتوای رسانه‌ای با مشاوره مربیان

داوری و اختتامیه

نام نویسی و انتشار فراخوان

مراجعه به وبگاه ثبت نام و تکمیل فرم

مهلت ثبت نام تا ۱۰ بهمن

بررسی رزومه متقاضیان بر اساس فرم ثبت نام

صدور کارت و اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان

همچنین، در پایان این رویداد افتتاحیه دوره آموزشی برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد در ۲۶ و ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

شناسایی محله‌ای شرکت کنندگان از طریق فرم ثبت نام

دسته بندی گروهی شرکت کنندگان بر اساس هم محله‌ای بودن

انتخاب مربی و راهنما برای هر گروه

انتخاب سوژه برای تولید رسانه‌ای محلی

تولید محتوای رسانه‌ای با مشاوره مربیان

۲۷ بهمن تا ۲۰ اسفند

با پایان دوره آموزشی، کار تولید رسانه‌ای گروه‌ها شروع می‌شود.

گروه‌ها به وسیله ارتباط مستمر با مربی تلاش می‌کنند یک اثر رسانه‌ای قابل قبول را تولید کنند.

این آثار با تکیه بر سوژه ها، مسائل و ظرفیت‌های محلی تولید خواهند شد.

سناریو و پژوهش در ارتباط بین مربی و افراد گروه محقق می‌شود.

رج تجهیزات فنی برای تصویربرداری و تدوین را برای حمایت و شتاب دهی به گروه‌های محلی در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

اثر تولیدشده برای بررسی و داوری به دبیرخانه رویداد رج تحویل داده می‌شود.

داوری آثار و اختتامیه

۲۰ تا ۲۵ اسفند

rj-event.ir

در این مرحله داوران تولیدات رسانه‌ای گروه‌های محلی را بررسی می‌کنند و در مراسم اختتامیه به سه گروه برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->